woensdag 29 juni 2011

Zomervakantie

Het is bijna zomervakantie, destemeer tijd voor kaartjes maken
Ik heb deze kaart gemaakt voor Tickled Pink. Ik mocht een afdrukje lenen van Janine.
Ik heb gebruik gemaakt van lint dmv een strikje linksboven in daar heb ik een knoop op geplakt. Een roos in het haar van het meisje want dat staat cool vind ik zelf.
De bloemen van papier heb ik versierd met een kraal .Onderaan het kaartje heb ik kant geplakt. Het meisje krijgt vakantie vandaar die sticker met "fun in the sun, summer vacation". Ik heb met kleurpotloden gekleurd.

3 opmerkingen:

chrilvian zei

een lekker fris kaartje
mooi gedaan

Rita zei

Je bent weer goed bezig,Michael, mooi gedaan!!!

Jeanette Wallén zei

Cool card!!!

Thanks for joining us at TPSC this week!

/ Jeanette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...